21 Mart 2013 Perşembe

Radyo Dinle Radyoyo Derman

Hep derdimize derman aramazmıyız? Ararız elbet..Hasta olunca doktorlarda derman ararız..Bizim yaşamda derdimiz bitmez..Aşık oluruz derman ararız, borcumuz olur ödemek için bir çare derman ararız ve benzeri bir çok örnek yazabilirim.. Radyo Dinle Radyoyo Derman başlıgı çok açık arkadaşlar...Önemli olan hayatta dermansız bir derde düşmemektir..Derdine derman bulamayanları haberlerde ya intihar etmeye kalkarken veya etti diye görmekteyiz..Bazen derman sabırla beklemektir.. Akışına bırakmak gerekir her derdi..Sonunda çözüm sizi bulur..Son çarem diyen bile yalan söylemektedir. Ben askere gittigim ilk günlerde ben burada duramam kaçacagım dedim kendi kendime...Sonra bir gün istirah ederken çevreme alıcı gözle kontrolettim...Ya dedim böyle yarım adamlar yapıyorsa askerligi sen evin tek oğlusun paşa paşa yaparsın dedim ve askerligi bitirdim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder