19 Mart 2013 Salı

Radyo Dinle Radyoyo Sgk

Bazen hatalar yapılır..Bu sgk nın yaptıkları vicdan azabı oldu ben..Bu nedenle bu yazımı Radyo Dinle Radyoyo Sgk olarak isimlendirdim...Benim gibi çok insan vardır biliyorum..Bu sosyal güvenlik kurumunun kapısına ugrayan...Ben bu sefer eşim için gidecegim...

Geçenlerde hanımın kaç günü var sgk lı olarak deyip kontrol etmeye karar verdik..Birde baktık 2000 ile 2002 yıllarındaki çalışmışlıkları ortada yok..

Tabi söyle bir durum vardı..Çalıştıgı yer kurumsal bir firma ve faaliyetini devam ettiriyor..Hemen zaman kaybetmeden aradım firmayı...Gayet nazik bir şekilde anlattım insan kaynaklarına durumu..Numaramı aldılar..Sonrasında bana haber verdiler ...

Sonuç olarak çalıştıgına ve sigortalı olduguna dahil evrakı bana faksla ulaştırdılar...Birazdan gidip sgk ya bu işlemi halledecegim..

Sizlerde bu günün işini yarına bırakmayınız..Radyo Dinle Radyoyo Sgk yazımı umarım begenirsiniz rakiplerim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder